تصویر
پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در کرج
21 مرداد 1402 - 15:37
2
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تداوم روند شناسایی و پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در سطح شهر کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری از تداوم روند شناسایی و پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در سطح خبر داد.

محمدرضا خسروی اظهار کرد: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات و پسماندها علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز در تجمع حیوانات موذی و مزاحم دخیل است و شهروندان از فعالیت آن‌ها گلایه‌مند هستند.
وی افزود: اکثر این مراکز غیر مجاز، کودکان کار و اتباع غیرمجاز را بکار گرفته‌اند که از جهاتِ مختلف با قوانین مغایرت دارد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند با اشاره به تداوم اجرای طرح برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات و دستور معاون دادستان مبنی بر تشدید برخورد قانونی، بیان داشت: در راستای ادامه طرح پاکسازی خیابان شهید ایرانی حصارک که با همکاری نیروی انتظامی (کلانتری ۱۶حصارک) و منطقه پنج و سه شهرداری کرج وهماهنگی مقام قضائی، مراکز غیرمجاز شناسائی و پلمپ شد.
خسروی در ادامه گفت: شهرداری فقط در دایره قانون، توان برخورد و مقابله با واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و ضایعات را دارد و با شناسایی محل فعالیت‌ایشان و پلمب گاراژها و مغازه‌های محل فعالیت به ویژه در خیابان شهید ایرانی حصارک و سایر محدوده‌های شهری اقدامات قانونی را مستمر انجام می‌دهیم.
این مسئول افزود: کنترل و نظارت بر فعالیت این مراکز و کارگاه‌ها موجب حذف نازیبایی و بهبود جلوه بصری شهر می‌شود و به ارتقای امنیت شهری و شهروندی کمک می‌کند.
خسروی گفت: با توجه به درخواست متعدد شهروندان خیابان شهید ایرانی و گلایه آنان از مراکز غیرمجاز فعال در حوزه پسماند، این طرح تا جمع‌آوری کامل و پاکسازی این خیابان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ضمن هشدار به افراد سودجو که در زمینه جمع‌آوری پسماند فعال هستند، اظهارداشت: مطابق آگاهی و اطلاع‌رسانی به این افراد که تحت هرعنوان ونام به صورت غیر قانونی مبادرت به انجام این کار می‌کنند به شدت و جدیت با اخذ حکم قضائی برخورد قانونی خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.