به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ "کامران ملکی" روز شنبه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ واحد موسوم به "اتاق فرار" در شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفت.
وی افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی پس از تحقیقات تکمیلی و حصول اطمینان از فعالیت غیر مجاز و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه توسط مراکز مذکور، با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به پلمب آنها اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد : تمامی واحدهای و تفریحی در رصد پلیس قرار دارند و متصدیان آنها می‌بایست قبل از شروع به فعالیت نسبت به أخذ مجوزهای قانونی از طریق مبادی مربوطه اقدام و به ضوابط و مقررات پایبند باشند، در غیر این صورت پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

قتل مرد ۵۷ ساله توسط دخترش در کرج

پلمب ۲ مرکز تفریحی غیرمجاز در فردیس 

رییس پلیس آگاهی البرز از کشف قتل مرد ۵۷ ساله توسط ‏دخترش در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول که مردی ۵۷ ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه از سوی دخترش به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش جهت شناسایی قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
شجاعی بیان داشت: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات صورت گرفته همسر مقتول گفت: همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می کرد و در یکی از همین جر و بحث ها وقتی به سمت دخترم که در داخل آشپزخانه بود رفت او با عصبانیت ضربه ای را با چاقو به همسرم زد.
رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که قاتل پس از قتل از محل متواری شده است گفت: با انجام تحقیقات پلیسی و اخذ دستور قضایی قاتل دستگیر و در اعترافات خود گفت که قصد کشتن پدرم را نداشتم اما از روی عصبانیت ضربه ای با چاقو به او زدم و الان به شدت پشیمانم.
وی گفت: قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایرنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر