تصویر
پلمب ۷ آرایشگاه زنانه متخلف در کرج
22 تیر 1401 - 12:39
0
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز از اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه های زنانه و بازدید از ۱۴۰ واحد صنفی در سطح شهر کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز از اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه های زنانه و بازدید از ۱۴۰ واحد صنفی در سطح خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا افشاری " در تشریح این خبر گفت: در راستای نظارت بر آرایشگاه های زنانه و جلوگیری از جرائم و تخلفات مربوط به صنف یادشده ، طرح بازدید از آن ها در دستور کار پلیس نظارت براماکن عمومی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این طرح که در سطح شهر در ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد از ۱۴۰ آرایشگاه زنانه بازدید شد که در این راستا برای ۳۵ واحد اخطاریه پلمپ صادر شد.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به پلمب ۷ آرایشگاه زنانه در این طرح، افزود: همچنین در این طرح از ۹۸ واحد نیز تذکر داده شد.
سرهنگ افشاری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اماکن عمومی برای پیشگیری از جرائم و تخلفات صنفی طی یک برنامه ریزی منظم از همه صنوف بازدید مقطعی خواهد داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.