تصویر
پلیس البرز دست اصحاب رسانه را به گرمی می فشارد
21 خرداد 1401 - 13:06
2
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه تعامل پلیس با اصحاب رسانه گامی مؤثر در ارتقاء احساس امنیت است گفت: پلیس البرز دست اصحاب رسانه را به گرمی می فشارد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون و فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه تعامل پلیس با اصحاب رسانه گامی مؤثر در ارتقاء احساس امنیت است گفت: پلیس البرز دست اصحاب رسانه را به گرمی می فشارد.

سرهنگ "سید مرتضی موسوی" در نشست صمیمانه با جمعی از اصحاب رسانه استان و مدیران گروه ها و کانال های پرمخاطب که در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد اظهار داشت: مأموریت پلیس ایجاد نظم و امنیت و پاسداری از حریم و حقوق شهروندی و ایجاد آرامش برای شهروندان است که رسانه ها در این حوزه نقش کلیدی و موثری دارند.
وی افزود: رسانه ها به عنوان مهمترین ابزار موثر بر افکار عمومی با قلم پاک خود می توانند نقش مهمی در افزایش احساس امنیت در جامعه داشته باشند و این رسالت سنگین مسئولیت این عزیزان را دو چندان می کند.
این مقام انتظامی ابراز کرد: ایجاد فضای متقابل گفتمان و تحلیل وضعیت پلیس و رسانه ها به منظور ارتقای کمی و کیفی تعاملات در جهت افزایش ضریب امنیت در جامعه از جمله اقداماتی است که باید به صورت مستمر صورت گیرد.
وی بیان کرد: رسانه های جمعی استان از طریق انعکاس خبرهای انتظامی و ترافیکی، در جهت گیری افکار عمومی ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان البرزی نقش بسزایی دارند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تأکید کرد: پلیس البرز با رویکرد جامعه محورانه دست اصحاب رسانه را به گرمی می فشارد و آماده همکاری بیشتر با این اقشار دلسوز جامعه است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.