پل B1 در آزادراه شمالی کرج مقصد اردوی علمی دانشجویان می‌شود
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 12:22
  • شناسه : 1577826
    0

    استاندار البرز گفت: سازه‌ها و پیچیدگی مهندسی پروژه پل بی ۱ در کشور بی نظیر است، از این رو از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرج و خوارزمی دعوت می‌شود از این سازه دیدن کنند و از تجارب موفق مهندسان ایرانی بهره‌مند شوند. به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی عصر امروز _شنبه چهاردهم مهر_ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    پل B1 در آزادراه شمالی کرج مقصد اردوی علمی دانشجویان می‌شود

    استاندار البرز گفت: سازه‌ها و پیچیدگی مهندسی پروژه پل بی ۱ در کشور بی نظیر است، از این رو از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و خوارزمی دعوت می‌شود از این سازه دیدن کنند و از تجارب موفق مهندسان ایرانی بهره‌مند شوند.

    به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی عصر امروز _شنبه چهاردهم مهر_ در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه پل B1، اظهار کرد: به دلیل پیگیری‌های ملی و همراهی مجموعه مسئولان مربوطه با تغییرات مدیریتی در پروژه آزادراه شمالی کرج (شهید سلیمانی) طی یک و نیم سال گذشته، پیشرفت آن از ۳۲ درصد به حدود ۷۵ درصد رسیده است که طبق گفته مدیر پروژه در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با بیان اینکه با تکمیل این آزادراه به‌عنوان مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز بیش از ۴۰ درصد بار ترافیک ورودی کاسته می‌شود، افزود: تسریع در روند تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برای آسایش و رفاه شهروندان و سهولت در ترددها دارد.

    استاندار البرز خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین قسمت این پروژه پل B1 است که بزرگترین پل خاورمیانه به شمار می‌رود و با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا است، به علاوه سازه‌ها و پیچیدگی مهندسی این پل در کشور بی نظیر است.

    عبداللهی گفت: بر این اساس از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرج و خوارزمی دعوت می‌شود که برای بهره‌گیری از تجارب مهندسان شاخص ایرانی در این سازه حضور پیدا کنند.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر