تصویر
پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج در استان البرز
06 آبان 1402 - 15:36
1
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با مشارکت مدیریت شهری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون شهردار و سرپرست سازمان ، و از برگزاری پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با مشارکت مدیریت شهری خبر داد.

امیر اشتری با اشاره به اهمیت و جایگاه هنر در اشاعه فرهنگ‌ها و ارزش‌های معنوی، مذهبی و ملی، اظهار کرد: پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان البرز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.
وی افزود: جشنواره فیلم بسیج در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و فیلمنامه در موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی(خانواده، فرزندآوری، تحکیم بنیان خانواده، حجاب و پوشش)، سرزمین مادری (اقوام ایرانی، پرچم تسلیت اربعین، وطن، وفاق و وحدت و امنیت ملی)، فرهنگ و تمدن ایرانی (زبان فارسی، پیشرفت‌های علمی مفاخر و چهره‌های تاریخی و فرهنگی و هنرمندان شهید)، مساله‌های اجتماعی (مشکلات معیشتی و ، ناهنجاری‌ها و نارسایی ها)، مقاومت و پایداری ملی و جهانی (دفاع مقدس، شهدای امنیت)، ‌جهـاد تبـیین (توجه به رسالت روشنگری) برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: علاقه‌مندان به هنر انقلاب و مقاومت تا روز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا، بله و تلگرام، به شماره موبایل ۰۹۰۲۰۳۷۷۳۲۴ ارسال کنند و یا به دبیرخانه جشنواره واقع در کرج، میدان والفجر، روبروی خانه ملت، ساختمان فرهنگی رسانه‌ای ماه البرز بسیج هنرمندان استان البرز مراجعه کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.