تصویر
پنج مددجوی زندان رجایی شهر کرج با رضایت اولیای دم آزاد شدند
07 تیر 1402 - 10:59
2
مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: زمینه رهایی پنج زندانی متهم به قصاص با تلاش واحد مددکاری این زندان و رضایت اولیای دم در سال جاری فراهم شد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر زندان رجایی گفت: زمینه رهایی پنج زندانی متهم به قصاص با تلاش واحد مددکاری این زندان و رضایت اولیای دم در سال جاری فراهم شد.

"الله کرم عزیزی" اظهار کرد: با پیگیری بی وقفه واحد مددکاری این زندان و پیگیری های مستمر و تلاش بی وقفه برای اخذ رضایت اولیای دم باعث رهایی پنج مددجوی مجازات قصاص شد.

وی اضافه کرد: پیگیری های مستمر مددکاران زندان برای محکومین به قصاص برای اخذ رضایت از طریق مراجعات مکرر و ملاقات با اولیاء دم، کمک خیرین، محاکم قضایی، شوراهای حل اختلاف، برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش از جمله اقدامات حمایتی برای نجات مددجویان محکوم به قصاص بوده است.
وی خاطرنشان کرد: حداقل و حداکثر زمان تحمل کیفر برای محکومین بین ۱۲ تا ۲۴ سال بوده که با تلاش واحد مددکاری و کمک نیکوکاران به رضایت و گذشت اولیاء دم انجامید و از زندان آزاد شدند.
عزیزی گفت: وجود مشکلات مالی بین طرفین، درگیری و ایجاد سوء تفاهم از عوامل اصلی ارتکاب به قتل مددجویان قصاصی بوده است.
مدیرزندان رجایی شهر یادآور شد که واحد این زندان ضمن ایجاد زیر ساخت‌ها، امکانات و ظرفیت های موجود شرایط شرکت مددجویان در کلاس های مختلف فرهنگی، قرآنی، احکام، اخلاق، عقاید و.
در طول دوران محکومیت را با هدف تغییر شخصیت و اصلاح و تربیت آنان فراهم نموده است.
وی بیان کرد: اقدام برای صلح و سازش، اخذ رضایت و گذشت اولیاء دم در عرصه اصلاح و تربیت از ماندگارترین اقدامات مثبت واحد مددکاری زندان است.
زندان رجایی شهر یکی از چهارزندان مستقر در است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: زمینه رهایی پنج زندانی متهم به قصاص با تلاش واحد مددکاری این زندان و رضایت اولیای دم در سال جاری فراهم شد.
مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: زمینه رهایی پنج زندانی متهم به قصاص با تلاش واحد مددکاری این زندان و رضایت اولیا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.