تصویر
پوستر اولین کنگره ملی شعر و داستان «در مسیر روح الله» رونمایی شد
13 آبان 1402 - 9:58
4
همزمان با اولین سالروز شهادت شهید مدافع امنیت «سید روح الله عجمیان» پوستر اولین کنگره شعر و داستان «در مسیر روح الله» در سالن اجتماعات استانداری البرز رونمایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با اولین سالروز شهادت شهید مدافع امنیت «سید روح الله عجمیان» پوستر اولین کنگره شعر و داستان «در مسیر روح الله» در سالن اجتماعات استانداری البرز رونمایی شد.

همزمان با اولین سالروز شهادت شهید مدافع امنیت «سید روح الله عجمیان» پوستر اولین کنگره شعر و داستان «در مسیر روح الله» با حضور مرتضی ولی پوری معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز ، محمد جواد کاظمینی مدیرکل دفتر امور و استانداری، علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز،داود جعفری فرماندار ، اردشیر آل عوض مشاور فرهنگی استاندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهدای دولت استانداری البرز طی آیینی رونمایی شد؛در این آیین مدیرکل کتابخانه کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان بیان کرد: اولین کنگره ملی شعر و داستان « در مسیر روح الله» با هدف زنده نگهداشتن راه این شهید والامقام استان البرز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع از امنیت کشور وآشنا سازی نوجوانان وجوانان با شیوه های رسانه های بیگانه در جنگ شناختی، با توجه به نقش موثر ادبیات به عنوان یک رسانه تاثیر گذارو ماندگار در کتابخانه های عمومی استان البرز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این کنگره در بخش های نوجوانان و بزرگسالان و در قالبهای ادبی شعر و نثر طراحی شده است تاکید کرد: کتابخانه های عمومی محفلی گرم و صمیمی برای شاعران و نویسندگان و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است و برنامه های فرهنگی متعددی نیز در مسیر انس کودکان،نوجوانان و جوانان با کتاب و کتابخوانی و تقویت ارزشهای والای انسانی برگزار می شود که در همین راستا نیز نخستین دوره کنگره ملی شعر و داستان با موضوع شهید عجمیان برگزار خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در پایان نیز ابراز امیدواری کرد این کنگره با استقبال خوبی از سوی شاعران و نویسندگان کشور برگزار شود.
گفتنی است شهید سید روح‌الله عجمیان ، متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ از بسیجیان مومن و انقلابی کمال بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و نا آرامی های ، در محدوده بهشت سکینه (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.