تصویر
پوشش دز سوم واکسن کرونا در البرز به ۳۵ درصد رسید
03 اسفند 1400 - 15:07
2
سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: آمارها نشان می‌دهد اغلب مبتلایانی که کارشان به بستری در بیمارستان می‌کشد، یا واکسن نزده‌اند، یا روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: آمارها نشان می‌دهد اغلب مبتلایانی که کارشان به بستری در بیمارستان می‌کشد، یا واکسن نزده‌اند، یا روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند.

با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر البرز هم مثل سایر استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارد و در خصوص وضعیت شیوع در حالت حداکثری ابتلا قرار داریم.
وی ادامه داد: انتظار می‌رود تا حدود دو هفته دیگر آمار مبتلایان از تعداد فعلی نه کمتر شود و نه بیشتر و بعد از آن در حالت خوشبینانه، سیر نزولی آغاز شود.
وی توضیح داد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه حدود ۲۰۰۰ نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه می‌کنند.
این مسئول تاکید کرد: از میان کسانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، تست بین ۳۰ تا ۵۰ درصد آنها مثبت می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون عمومی در البرز گفت: تا کنون حدود ۳۵ درصد از البرزی‌های واجد شرایط، دز سوم خود را دریافت کرده‌اند.
بابایی تاکید کرد: همچنان تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک مناسب و حفظ فاصله بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است.
این مسئول افزود: آمارها نشان می‌دهد اغلب مبتلایانی که کارشان به بستری در بیمارستان می‌کشد، یا واکسن نزده‌اند، یا روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند.
منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.