تصویر
پوشش گیاهی بلوار شهید سلیمانی فردیس اصلاح شد
03 اسفند 1401 - 14:25
2
مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهرداری فردیس از اجرای پوشش گیاهی بلوار شهید سلیمانی اصلاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر سیما، منظر و فضای سبز از اجرای پوشش گیاهی بلوار شهید سلیمانی اصلاح شد.

حسین باباخانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری از اصلاح پوشش گیاهی بلوار شهید سلیمانی خبرداد و اظهار کرد: این اقدام به جهت زیباسازی شهری و فضای بصری، ایجاد آرامش ذهنی، نشاط روحی، تاثیر گذاری مثبت و ایجاد نظم در پوشش گیاهی شهر صورت پذیرفته است.
مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس در ادامه با بیان اینکه اجرای عملیات اصلاح پوشش گیاهی از اواخر دی ماه آغاز شده است، افزود: در این عملیات پوشش گیاهی حد فاصل پل ارتش تا پل سرحدآباد اصلاح می شود.
این عملیات شامل حذف چمن، در آوردن کنده باقی مانده درختان، برداشت خاک مازاد، تسطیح و رگلاژ، واکاری درختان و درختچه ها است.
وی با بیان اینکه فضای سبز شهری در ایجاد سلامت روانی و نشاط اهمیت بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: طراحی صحیح، انتخاب نوع پوشش گیاهی مناسب و سازگار با محیط، نظم بخشیدن و آراستن عرصه های فضای سبز از جمله عواملی است که نقش مهمی در خلق منظر شهری دارد و در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.