تصویر
پویش خیمه ما در مدارس البرز فراخوان شد
09 خرداد 1401 - 10:35
2
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: پویش خیمه ما با رویکرد ترویجی - استعداد یابی در مدارس این استان فراخوان شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون پرورشی و اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: پویش خیمه ما با رویکرد ترویجی – استعداد یابی در مدارس این استان فراخوان شد.

« سردار فتح الهی » هدف از اجرای این فراخوان را شناسایی و معرفی هیات های مذهبی دانش آموزی در مدارس استان البرز ذکر کرد.
وی با اشاره به فرهنگ و سنت ۱۴۰۰ ساله ایرانیان در حوزه فرهنگ دینی و هیات‌های مذهبی، افزود: این‌ فرهنگ مذهبی و سنت با ریشه‌های عمیقی به هویت ملی ما گره خورده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های آموزش و پرورش درحوزه پرورشی و فرهنگی را جریان سازی هوشمندانه و هدفمند در بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می دهد.
فتح الهی استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه های را با محوریت تربیتی و مذهبی مهم برشمرد و اضافه کرد: باید تبلیغ نوین را سرلوحه قرار داد و برای رسیدن به اهداف مورد نظر از این بستر نهایت استفاده را کرد.
وی با بیان اینکه تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های وزارت آموزش و پرورش است، یادآورشد: دانش آموزان برای شرکت در این پویش می توانند درقالب یک کلیپ ۵ دقیقه به معرفی هیات دانش آموزی مدرسه خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: خلاقیت، جامعیت و ابتکارعمل از مهم ترین ملاک های انتخاب آثار برتردراین پویش را تشکیل می دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزافزود: از صاحبان آثار برتر با اهدای لوح وزارتی، هدایای نفیس و نیز بسته فرهنگی اقلام هیات، تقدیر خواهد شد.
وی عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان خرداد ماه جاری به شناسه کاربری ارسال آثار در شبکه شاد@kheymema ارسال کنند.
استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.