تصویر
پیام استاندار البرز به مناسبت روز شهرداری و دهیاری
14 تیر 1401 - 11:12
1
نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن تبریک روز "شهرداری و دهیاری" از خدمات کارکنان شهرداریها و دهیاری‌ها در سطح استان قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن تبریک روز "شهرداری و دهیاری" از خدمات کارکنان شهرداریها و دهیاری‌ها در سطح استان قدردانی کرد.

متن پیام مجتبی عبداللهی به این شرح است:
شهرداری ها و دهیاری‌ها در مدیریت شهری و روستایی به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر حیات ، نقشی تعیین کننده در توسعه یافتگی زندگی شهری و روستایی ایفا می‌کنند.

رشد و گسترش روزافزون پدیده شهرنشینی همچنین نگاه اولویت دار دولت سیزدهم به مسأله عمران، جایگاه مهم این دو نهاد خدمتگزار را در ساختار مدیریتی بیش از پیش نمایان کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری، از زحمات بی‌دریغ شهرداران و دهیاران تشکر می نمایم و انتظار می رود در راستای رضایت مندی شهروندان با گفتمان و راهبردهای جدید با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات در اختیار مسیر توسعه را از طریق توسعه فناوری های نوین و دانش بنیان، در عرصه های شهری و روستایی، بیش از پیش فراهم نمایند.

مجتبی عبداللهی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.