تصویر
پیام استاندار البرز به مناسبت هفته پژوهش 
20 آذر 1401 - 9:29
3
استاندار البرز با صدور پیامی هفته پژوهش را به همه پژوهشگران و نوآوران در همه عرصه های کشور و به ویژه پژوهشگران استان تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز با صدور پیامی هفته پژوهش را به همه پژوهشگران و نوآوران در همه عرصه های کشور و به ویژه پژوهشگران استان تبریک گفت.

در متن پیام عبداللهی استاندار البرز آمده است:
پژوهش اساس دانایی و ضامن اقتدار و دستیابی به توسعه پایدار در جوامع است و بدون شک هیچ اقدامی بدون پژوهش و نوآوری خلاقانه و مبتکرانه نمی تواند ما را به تکاملی پویا در تمام سطوح برساند.
در این راستا گفتمان پژوهش محور و ترویج فرهنگ پژوهشگری در اجرای برنامه ها و گره گشایی از امور مردم با نیاز سنجی و حرکت در مسیر توسعه دانش بنیان با خلق فرصت های های طلایی در عرصه استمرار جهاد متعهدانه برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی از پژوهشگران در راستای نیازهای توسعه ای کشور می تواند ما را به اهدافمان در توسعه فعالیتهای پژوهشی نزدیک نماید.
اینجانب فرارسیدن هفته پژوهش و فن آوری را به پژوهشگران و محققان و جامعه علمی در عرصه های مختلف تبریک و تهنیت گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر همه پژوهشگران، نهادها و دست اندرکاران امر پژوهش و فن آوری، ابراز می دارم بی‌شک دستاوردهای بیشمار در بخش های تولید و فناوری در حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری استان البرز مرهون همت والای شما پژوهشگران در استان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.