تصویر
پیام استاندار البرز در محکومیت حادثه  تروریستی کرمان
14 دی 1402 - 9:13
2
در پی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، استاندار البرز پیام تسلیتی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

در پی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، استاندار البرز پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام دکتر مجتبی عبداللهی آمده؛ اینبار صدای مظلومیت عاشقان نظام مقدس اسلامی و اهل بیت (ع) درگلزار شهدای کرمان پیچید و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.
جریان تکفیری و دروغ پرداز، مردم بی گناه اعم از کودکان زنان و مردان مؤمن را در مسیر گلزار شهدای کرمان مظلومانه و بی دفاع به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت عزیز و شریف ایران و همچنین هموطنان ولایت مدار و شهید پرور استان کرمان تسلیت عرض مینمایم و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای امروز کرمان همنشینی با سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا را مسئلت می نمایم.

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.