تصویر
پیام استاندار به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
02 مرداد 1401 - 12:42
5
نماینده عالی دولت در استان البرز به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پیامی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پیامی صادر کرد.

در پیام مجتبی عبداللهی آمده است:
نیروی انسانی توانمند در مسیر توسعه همه جانبه کشورها، بر شاخص‌هایی همچون رشد ، اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، کاهش فقر و توزیع عادلانه درآمد تاثیرگذار است.
کار محور بودن آموزشهای فنی و حرفه‌ای سبب شده است که این آموزشها به عنوان یکی از عناصر کلیدی برای تحقق پیشرفتهای اقتصادی محسوب شود و از جمله عوامل موثر در موفقیت کشورهای توسعه یافته تلقی شود.
با عنایت به اهمیت و ضرورت مهارت آموزی در رشد و توسعه همه جانبه کشور، هر ساله ۳۱ تیر لغایت ششم مرداد ماه به عنوان هفته ملی مهارت و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای نامگذاری شده است که این مهم، بسترساز ترویج گفتمان مهارتی و فرهنگ مهارت آموزی در جامعه خواهد بود.
اینجانب فرا رسیدن هفته ملی مهارت و ششم مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای را به عموم نقش آفرینان و دست اندرکاران عرصه مهارتی کشور صمیمانه تبریک عرض نموده؛ توفیق همگان را در سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مجتبی عبداللهی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.