تصویر
پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت روز پزشک به تلاشگران عرصه سلامت
01 شهریور 1401 - 15:48
2
نماینده عالی دولت در استان البرز با صدور پیامی روز پزشک را به‌ همه پزشکان و فعالان خدوم، زحمتکش و پرتلاش عرصه سلامت استان تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز با صدور پیامی روز پزشک را به‌ همه پزشکان و فعالان خدوم، زحمتکش و پرتلاش عرصه سلامت استان تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، متن پیام دکتر عبداللهی به این شرح است: یا من اسمه دوا و ذکره شفاءیکم شهریور ماه سالروز بزرگداشت زاد و روز حکیم برجسته و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای ازجایگاه پزشکان عزیز کشورمان است که در راستای اعتلای نظام سلامت کشور و خدمت رسانی به مردم شریف این مرز و بوم از هیچ کوششی دریغ نکردند.
به راستی که پزشکان ضامن سلامت امنیت جامعه و توسعه پایدار هستند.
اینجانب فرا رسیدن روز پزشک را به تمامی خدمتگذاران خدوم عرصه بهداشت، درمان و آموزش و پژوهش در استان البرز تبریک عرض می نمایم، ازدرگاه ایزد منّان توفیق روزافزون تان را در انجام رسالت حرفه ای و ارائه خدمات شایسته خواهانم.
مجتبی عبداللهی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.