تصویر
پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت روز مجلس
10 آذر 1401 - 11:10
2
نماینده عالی دولت در استان البرز با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس، روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس، روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام از سوی عبداللهی آمده است:
دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، بعنوان روز مجلس نامگذاری شده است.
نهادی که روح شفافیت در کالبد قانونگذاری با پشتوانه رای ملت تکیه گاهی مدنی را قوام بخشیده است که ما آن را با نام مجلس شورای اسلامی می‌شناسیم و با برآمدن از دل ملت به نماد مسلم و بی‌بدیل مردم‌سالاری دینی در جامعه اسلامی بدل گشته است.
آنگونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی فرمودند، بدون شک مجلس در راس همه امور است و لاجرم برای حفظ این جایگاه والا و رفیع، وظیفه خطیری بر دوش یکایک نمایندگان محترم مجلس استوار است.
بی‌تردید رویکرد مجلس شورای اسلامی باید در گام دوم انقلاب، راهبردی‌تر و مبتنی بر افق تمدنی انقلاب اسلامی و همچنین ارتقای کارآمدی نظام باشد با این وجود، رویکرد مبتکرانه مجلس یازدهم در تعقل و همکاری متقابل با دولت مردمی ایران قوی در امر تقنین و نظارت تحسین برانگیز است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم عالیقدر، روز مجلس را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و در این مجال از همراهی و همگامی مجمع نمایندگان استان کرده و توفیق روزافزون آنها را مسئلت دارم.
امید است با توکل به فضل الهی و اتفاق و اتحاد گام های بزرگی با رویکرد هوشمندانه در رفع مشکلات زیر ساختی، بودجه ریزی استان در راستای افزایش ضرباهنگ توسعه متوازن در برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه در مسیر خدمت و رفاه بیشتر به مردم شریف البرز فراهم نمایند.

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.