تصویر
پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت روز شهرداری و دهیاری
14 تیر 1402 - 8:59
1
مجتبی عبداللهی استاندار البرز ضمن تبریک روز "شهرداری و دهیاری" از خدمات کارکنان شهرداریها و دهیاری‌ها در سطح استان قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


مجتبی عبداللهی استاندار البرز ضمن تبریک روز "شهرداری و دهیاری" از خدمات کارکنان شهرداریها و دهیاری‌ها در سطح استان قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:
شهرداری ها و دهیاری ها بر پایه مشارکت عمومی و نقش پذیری مردم بنا شده و با اتکا به این ظرفیت مهم در فعالیت های مختلف و بسیار مهم مدیریت شهری و روستایی خصوصا توسعه همه جانبه و پایدار ایفای نقش می کنند.
اهمیت حضور و فعالیت این دو نهاد در رشد و بالندگی و توسعه شهری و روستایی و گسترش ظرفیت های حوزه های صنعتی، ، گردشگری و بر کسی پوشیده نیست و هر گاه در پیشبرد امور از این توانمندی ها به شکل مطلوب بهره گیری شده، نتایجی موفقیت آمیز در بر داشته است.
البرز استانی با ظرفیت ها و مزیت های بسیار در مناطق شهری و روستایی، در صورتی که شهرداری ها و دهیاری ها در سایه توانمند سازی خود، ایجاد درآمد پایدار، کار جهادی، مردمداری و برنامه محوری به میدان بیایند، نقش و تاثیر خود را در اعتلا و شکوفایی استان پررنگ تر خواهند نمود.
اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها به تمامی تلاشگران این عرصه اطمینان دارم؛ که با همت خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها و با بهره گیری از ظرفیت های متنوع در بخش های مختلف می توان شاهد بالندگی و شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر استان البرز بویژه در حوزه ماموریت های ابلاغی به این دو مجموعه باشیم.

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.