تصویر
پیام تبریک دکتر مسعود نجفی شهردار گرمدره به مناسبت انتصاب امام جمعه جدید شهر گرمدره
16 آبان 1402 - 9:34
2
شهردار گرمدره با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سرشار را به سمت امام جمعه جدید شهر گرمدره تبریک گفتند و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی‌نیا تشکر کردند متن پیام ایشان به این شرح است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر سرشار با سلام و تحیات الهی؛ انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان امام جمعه جدید شهر گرمدره که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سرشار را به سمت امام جمعه جدید شهر گرمدره تبریک گفتند و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی‌نیا تشکر کردند
متن پیام ایشان به این شرح است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر سرشار
با سلام و تحیات الهی؛
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان امام جمعه جدید شهر گرمدره که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سار توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
حجت الاسلام و المسلمین حجازی‌نیا مردم شریف گرمدره در چندسال گذشته از برکت حضور جنابعالی بعنوان امام جمعه فرهیخته این شهر، بحمداله توفیقات معنوی بسیار و اثرات خیر بی شماری داشته که مطمئناً در گنجینه دل های آنان به یادگار خواهد ماند.
از درگاه ایزدمنان برایتان سلامتی و طول عمر با عزت را مسئلت می‌نمایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.