تصویر
پیام تبریک رییس  و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار به مناسبت روزشهرداریهاو دهیاری ها
14 تیر 1401 - 9:41
3
رییس و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار به مناسبت 14 تیر ماه روزشهرداریهاودهیاری ها پیام تبریکی صادر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت ۱۴ تیر ماه روزشهرداریهاودهیاری ها پیام تبریکی صادر کردند.

??بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
چهاردهم تیر ماه در تقویم رسمی کشور بنام روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری شده است که جا دارد فرارسیدن این روز را به کلیه خدمتگزاران تلاشگر فعال در شهرداریها و دهیاریها در اقصی نقاط کشور خصوصاً پرسنل خدوم و محترم شهرداری گلسار تبریک و تهنیت عرض نمایم.
??شهر هویتی زنده و پویا دارد و با تمام زیر ساخت‌هایش اعم از سرمایه‌های فیزیکی و معنوی خود، امانتی ارزشمند از گذشتگان و میراثی ماندگار برای آیندگان محسوب می‌گردد و اعتماد مردم بزرگترین سرمایه شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست از طرفی هرچه سطح آموزش، مشارکت همگانی و حمایت مردم افزایش یابد؛ دلگرمی مدیریت شهری و تسهیل در خدمت‌رسانی را شاهد خواهیم بود و با تعامل و پیوند عاطفی با مردم؛ منزلت واقعی خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نمایان خواهد شد.

?? بدینوسیله اعضای شورای اسلامی شهر گلسارضمن تبریک این روز به تمامی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به شهردار شهر گلسار جناب آقای “ حمید کیاروستا” و تمامی کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مدیریت شهری و شهرداران و دهیاران استان البرز و بویژه شهرستان ساوجبلاغ تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت می نمایند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.