تصویر
پیام تبریک شهردار فردیس به مناسبت روز دانش آموز
12 آبان 1401 - 13:14
3
پیام تبریک شهردار فردیس به مناسبت روز دانش آموزشهردار فردیس به مناسبت یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی پیام تبریک صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

پیام تبریک شهردار به مناسبت روز دانش آموز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی پیام تبریک صادر کرد.

محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز پیام تبریک صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است؛
بسم تعالی
در سالنامه سیاسی و ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیزدهم آبانماه، یادآور ایامی سرنوشت ساز است.
رویدادهایی ارزنده که به گفته معمار عظیم الشان انقلاب اسلامی – حضرت امام خمینی (ره) – «یوم الله» است.
روز شهادت دانش آموزان مظلوم در سال ۱۳۵۷ به دست عمال سفاک ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، رویدادهایی تاثیر گذار که هریک در نوع خود چهره واقعی ظلم ظالمان جهانخوار و دست نشانده آنرا مبرهن تر ساخت.
بی تردید وقوع این رویدادهای برجسته در تاریخ جمهوری اسلامی ایران حاوی پیام های ارزشمندی است تا با بهره مندی آگاهانه از مولفه های بنیادین خودباوری، عزت مداری، اعتماد به نفس، وحدت کلمه و ولایت شناسی به شیوه ای بخردانه در برابر توطئه ها و دسیسه های منفور نظام منحوس سلطه جهانی، ایستادگی و مقاومت نموده و در راستای صیانت و سیادت از نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران طی طریق نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سربلند ۱۳ آبانماه، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به عموم هم میهنان فرهیخته به ویژه دانش آموزان ارجمند شهرستان فردیس، این آتیه سازان آگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید آن دارم با استعانت از حضرت احدیت و ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج)، در آینده نزدیک، سرافکندگی ستمکاران عالم را شاهد باشیم.

محمدرضا احمدی نژاد
شهردار فردیس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.