تصویر
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار به مناسبت فرا رسیدن #هفته بسیج
29 آبان 1401 - 8:42
1
تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار به مناسبت فرا رسیدن #هفته بسیج پیام صادر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن #هفته بسیج پیام صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج، نیروی مخلص، متدین و والایی بعنوان ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی و یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که از زمان تشکیل این نیروی مردمی تا امروز با بصیرت ، آگاهی و ولایتمداری همیشه و در همه صحنه ها خوش درخشید و امروز هم بسیج بزرگترین پشتوانه سیاسی، علمی، و اعتقادی برای نظام جمهوری اسلامی است.
نیروی مردمی بسیج بیش از چهار دهه فعالیت و خدمت خالصانه در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل نشان داد و امروز نیروی مردمی بسیج استوارتر از گذشته در همه عرصه ها نقش آفرینی می کند و همه مردم به خوبی می بینند در همه حوزه ها از امنیت مرزها، جهاد وسازندگی، بلایای طبیعی ،مبارزه با کرونا ،محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی و و در حوادث اخیر کشور نیز در راستای امنیت میهن اسلامی همیشه بسیج نقش آفرین و تاثیرگذار بوده است .
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهیدان مدافع امنیت در حوادث اخیر ، هفته بسیج که به شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران است » مزین گردیده است را به بزرگ پرچم‌دار دفاع مقدس امام خامنه‌ای عزیز، خانواده‌های بزرگ شهدا، جانبازان، ایثارگران و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان ولایتمدار شهر گلسار ، تبریک عرض نموده و دوام توفیقاتشان را از خداوند منان مسألت داریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.