پیام تبریک شهردار کرج در پی عملیات موفق «وعده صادق ۲»
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 5:35
  • شناسه : 1538274
    0

    شهردار کرج عملیات غرور آفرین حمله موشکی سپاه علیه دشمن صهیونیستی با عنوان «وعده صادق ۲» را تبریک گفت. مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: این عملیات در حالی انجام شد که مردم مظلوم فلسطین و لبنان و مسلمانان و مردم منطقه و ملت‌های آزاده جهان از جنایات هولناک رژیم نامشروع […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شهردار عملیات غرور آفرین حمله موشکی سپاه علیه دشمن صهیونیستی با عنوان «وعده صادق ۲» را تبریک گفت.

    داد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: این عملیات در حالی انجام شد که مردم مظلوم فلسطین و لبنان و مسلمانان و مردم منطقه و ملت‌های آزاده جهان از جنایات هولناک رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی دل‌شان پر از خون و غصه است.

    وی ادامه داد: سپاهِ مقتدر، دیشب دروازه‌های جهنم را به روی صهیونیست‌های خونخوار و جنایت‌کار و تروریست و کودکش گشود و روند افول و سقوط رژیم اشغالگر قدس را سرعت بخشید و هنگامه‌ای در جهان خلق کرد که دوستان را امیدوار و ستایشگر و افتخار کننده و دشمنان را مات و مبهوت کرد.

    این مسئول خاطر نشان کرد: این عملیات موفقیت‌آمیز، امنیت‌آفرین، تأمین‌کننده صلح و ثبات پایدار منطقه‌ای و آرامش بخش دل‌های مظلومان است و قطعأ روح مطهر همه شهیدان و به خصوص روح پاک پدر موشکی ایران شهید عالی مقام شهید تهرانی‌مقدم از این عملیات خشنود است.

    عنوان کرد: اینجانب این حماسه‌ی عزت آفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمان و آزادگان جهان تبریک عرض کرده و از خانواده‌های محترم شهدا به ویژه خانواده معظم این شهیدان والامقام و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خاطر وحدت و همدلی و صبوری و بصیرت‌ انقلابی آنان تشکر و قدرشناسی کرده و از خداوند متعال اجر و پاداش الهی برای همگان خواستارم.

    منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر