تصویر
پیام تبریک فرماندارشهرستان ساوجبلاغ بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
01 مهر 1402 - 9:39
2
دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ با صدور پیامی ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ با صدور پیامی ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام فرماندارشهرستان ساوجبلاغ به شرح زیر است:
هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد".
(مقام معظم رهبری)
دفاع مقدس، نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران و نمادی از فرزانگی ملتی سرفراز و یکی از مقاطع سرنوشت‌سازی بود که ملت بزرگ ایران هوشمندانه و فداکارانه در آن حضور یافت و بی‌تردید این اراده خلل‌ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار در تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران تا ابدیت بر جریده عالم ثبت و ضبط است.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ که در هر برهه‌ای، مراتب وفا و ایثار خود را به انقلاب اسلامی اثبات نموده اند، تبریک عرض نموده و امیدواریم با توجهات و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمود‌های داهیانه رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی)، شاهد عزت، اقتدار، سربلندی و توسعه بیش از پیش و همه جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف باشیم و همگان در راه پاسداشت و صیانت از ارزش‌ها و پیمودن راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز و ثابت قدم باشیم.

محمدرضا البرزی
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.