تصویر
پیام تبریک فرماندار نظرآباد به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند
02 شهریور 1401 - 8:38
3
دکتر حسین بغدادی فرماندار شهرستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا(ره) به ویژه شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر حسین بغدادی فرماندار شهرستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا(ره) به ویژه شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نخستین هفته از شهریور ماه که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به نام هفته بزرگداشت دولت نامگذاری گردیده است، تجلی یاد و خاطره بزرگمردانی است که تفکر و سیره عملی آنان خدمت صادقانه و بی منت در راستای پیشرفت ، توسعه و سربلندی کشور عزیزمان بوده و در حقیقت آنان آموزگاران وارسته‌ای هستند که اسطوره کامل صداقت و تعهد در انجام وظیفه بوده اند.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلیرمردان و شیرزنانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
لذا اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت، فرارسیدن این ایام را به همه خادمان مردم در دولت محترم سیزدهم که حقیقتا هدفی جز خدمت و اولویتی جز گره گشایی از مشکلات مردم ندارند و همچنین روز کارمند را به تمام کارمندان محترم کشور به ویژه کارکنان ساعی و پرتلاش دستگاهها و ادارات شهرستان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران دلسوز و صدیق کشور را در سایه همدلی ،وحدت و انسجام و در راستای ارائه خدمات شایسته و مطلوب و تحقق اهداف و سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

حسین بغدادی
خادم مردم ولایتمدار و فرماندار شهرستان نظرآباد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.