تصویر
پیام تبریک فرماندار نظرآباد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
01 مهر 1402 - 9:37
1
دکتر حسین بغدادی فرماندار شهرستان باصدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را بر ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی و به ویژه دلیرمردان و شیرزنانی که در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمن متجاوز سینه سپر کرده و ایستادگی نمودند تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر حسین بغدادی فرماندار شهرستان باصدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را بر ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی و به ویژه دلیرمردان و شیرزنانی که در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمن متجاوز سینه سپر کرده و ایستادگی نمودند تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.
روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است.
روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.
لذا اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از خداوند متعال و روح والای شهیدان کربلا و شهیدان اسلام و ایران، سلامتی، عاقبت به خیری و برکت در زندگی و سودمندی لحظات عمر را برای همگان، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز، خانواده‌های معززشان، ملت فهیم، ولایتمدار و دلاور ایران اسلامی و تمام کسانی که در راه آبادانی و سرافرازی و توسعه کشور عزیزمان گام برمی دارند، مسئلت می‌نمایم.

حسین بغدادی
خادم مردم ولایتمدار و فرماندار شهرستان

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.