تصویر
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت بازگشایی مدارس
01 مهر 1402 - 15:35
5
سردار "حمید هداوند " فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی آغاز بازگشایی مدارس و فصل علم و دانش را به دانش آموزان و آینده سازان کشور و مخصوصا استان البرز تبریک گفت .
ارسال توسط :
پ
پ

سردار "حمید هداوند " فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی آغاز بازگشایی مدارس و فصل علم و دانش را به دانش آموزان و آینده سازان کشور و مخصوصا استان البرز تبریک گفت .

، در این پیام آمده است ؛
تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.
امروزه تقویت و ارتقاء نظام آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی به‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود و تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
آموزش و پرورش و معلمان با تربیت علمی و صحیح خود می توانند جوانان و نوجوانان منطقی ، بدون خشونت و با رفتار های سالم را وارد جامعه کنند و در این صورت جامعه از لحاظ امنیت فردی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و .
.
.
پیشرفت محسوسی خواهد کرد .
طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر، یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است.
در مهر، تلاش و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.
در طول سال تحصیلی، فرماندهی انتظامی استان البرز به عنوان حافظ نظم و امنیت شهر در کنار کادر آموزشی، دانشجویان، دانش آموزان و خانواده محترم آن ها بوده و انتظار می رود که شهروندان عزیز با توجه به توصیه های پلیسی، سالی سرشار از شادی و سلامتی را طی کنیم.
در پایان اینجانب شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید، معلمان دلسوز زحمتکش، دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش تبریک گفته و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان مسئلت می کنم.


سرتیپ دوم پاسدار "حمید هداوند"

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.