تصویر
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته دولت
02 شهریور 1401 - 12:51
4
سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز رجائی و باهنر، با صدور پیامی هفته دولت را به دولت مردان و شاغلان در این حوزه تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

سردار "" فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز رجائی و باهنر، با صدور پیامی هفته دولت را به دولت مردان و شاغلان در این حوزه تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی چون رجائی و باهنر بوده که غیر از خدا چیزی ندیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
هفته اول شهریورماه هرسال که به نام "هفته دولت" نامگذاری شده، فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی کرده و همدلی و هم‌زبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های پیشرفت روزافزون کشور، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترش روحیه انقلابی و خدمت رسانی را در گسترده ایران اسلامی فراهم آورند.
بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین " نامگذاری شده، فرصتی است برای مسئولان و مدیران تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش شهدای گرانقدر دولت، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )گام بردارند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم، خصوصا کارکنان متعهد فراجا در استان، تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیق روزافزون شما عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی محمدیان

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.