تصویر
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس
29 شهریور 1402 - 13:34
2
فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان تبریک گفت.

در متن پیام سردار "حمید هداوند" آمده است:
هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت ها و جانفشانی های ملتی بزرگ است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل استکبار جهانی و دست نشانده ی آن ها، با افتخار و اقتدار مقاومت کرده و حماسه ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ خلق کردند.
این هفته یادآور ایثار،جانبازی ها و فداکاری قهرمانانی است که درس مردانگی و عزت را از مکتب سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) آموختند و در این مسیر تا پای جان مردانه ایستادند.
رزمندگان جبه های حق علیه باطل در طول هشت سال جنگ نابرابر، تمام وجود خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب،دین مبین اسلام، عزت، شرف و موجودیت کیان اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و در ظل رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام امت (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به حیرت و تحسین برانگیخت.
اینجانب پیشاپیش فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که ویترین مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی های دلاورانه در زیر پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، به مردم انقلابی ،شهیدپرور و ولایت مدار استان البرز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همرزمانم در فرماندهی انتظامی تبریک عرض می کنم.

سرتیپ دوم پاسدار "حمید هداوند"

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.