تصویر
پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار
28 آبان 1402 - 11:17
شناسه : 703764
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی میلاد باسعادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی میلاد باسعادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام دکتر رستمیان به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حضرت زینب (س) الگوی واقعی ایثار و مقاومت در اسلام است که با مجاهدت‌های خود نقش بی‌بدیلی را در کربلا ایفا کرده و برای همیشه این قیام را در دل تاریخ ماندگار کرد.
این بانوی برجسته اسلام، الگوی همیشه زنده ایثار و مقاومت برای زنان و مردان مسلمان است و پرستاران و کادر درمانی کشور امروز با الگو گیری از این بانوی بزرگوار با عشق و ایثارگری به مردم خدمت می‌کنند.
پرستاران با یادآوری استقامت آن حضرت، درس پایداری و فداکاری را با خود مرور می‌کنند و شخصیت حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار می‌دهند.

روز پرستار، روز ارج نهادن به مقام شامخ فداکارانی است که خستگی‌ناپذیر و متعهدانه در میدان خدمت به مردم ایستاده‌اند.
پرستاران الگوهای والای صبر و اخلاص هستند که خدمات شایسته ی آن‌ها سلامت را برای جامعه به ارمغان آورده و نقش پررنگی در کاهش آلام و رنج‌های همنوعان خوددارند.
در دوره‌های مختلف پرستاران در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ایستادند و شرافت این قشر فداکار قوت قلب مردم شد.
بدون تردید ایثار جاودان پرستاران و صبوری آنان، در درگاه حضرت حق از والاترین پاداش‌ها بهره‌مند خواهد بود و آحاد ملت قدرشناس سپاسگزار خدمات آنها خواهند بود.
در جامعه ما پرستارانی گمنام که عاشقانه پروانه صمیم جانبازان گرانقدر بوده سال‌هاست با آلام و درد رنج این عزیزان همدرد و همراه بوده و با افتخار و با تأسی به حضرت زینب کبری (س) خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند.
اینک در طلیعه‌ی میلاد باسعادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پاسداشت مقام پرستار ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای پرستار، فرارسیدن این روز را به همه‌ی پرستاران شریف و پرتلاش جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و سعادت و سلامت این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سلیمان رستمیان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.