تصویر
پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
29 آبان 1402 - 12:59
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.

علی زندی‌فر با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسیده است.
بسیج و بسیجی، نماد اخلاص و تداعی‌گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایت‌مداری، شکوه جهاد و خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه و بی‌منت و سمبل مقاومت در برابر ظلم و یاری‌رسانی به مظلوم است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی): "بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه‌ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر را جمع می‌کند.
"
امروز فرهنگ بسیجی به یک نماد متبلور و افتخار آمیز تبدیل شده و بسیجی بودن پدیده‌ای مبارک و معنادار است که وظیفه همه آحاد ملقب به این لقب ارزشی در حفظ و تداوم آن را سنگین‌تر از قبل نموده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان بابصیرت، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی و خانواده بزرگ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تبریک گفته، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) را از ایزد منان مسئلت دارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.