تصویر
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان البرز به مناسبت هفته بسیج
29 آبان 1402 - 10:34
2
بهزاد فروغی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

بهزاد فروغی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): بسیج پاره تن ملت است.

در روزشمار انقلاب اسلامی ایران، "روزهایی" هستند که هیچ گاه از حافظه تاریخی مان فراموش نمی شوند؛ روزهایی که یا سرگذشتی را آفریدند یا سرنوشتی را رقم زده اند.
هفته بسیج (۲۹ آبان الی ۵ آذرماه) یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در راه پاسداری از آزادی، شرف، عزت این مرز و بوم ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معنایی دوباره‌ بخشیدند.
بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ایران اسلامی بوده و اندیشه های راهبرانه، خلاقانه و نوآورانه و تکاپوی خستگی ناپذیر و مجاهدانه برای اعتلای دین و سرزمین، در شمار ویژگی های ممتاز این "مدرسه عشق" است.
بسیج مردمی ، بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان دهنده رشادت، جوانمردی ها و غیرت مردان و زنان ایران زمین است .
بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در زمینه سازندگی کشور نقش مهم و مؤثری داشته و هم‌اکنون نیز در مقابله با تهدیدات و فتنه گری های دشمن و به ویژه در مواجهه با جنگ نرم در جبهه مقدم قراردارد و به شایستگی در عرصه ‌های رزمی، علمی و و نقش آفرینی می‌کند و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.
بدون شک ملت بزرگ ایران، آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیور مردان و بسیجیانی است که با فداکاری و از خودگذشتگی خود نگذاشتند به انقلاب اسلامی آسیبی برسد تا سرافرازانه و محکم در مسیر عزت و پیشرفت در حرکت باشد.
هفته فرخنده بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز فرا رسیدن هفته بسیج را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و سرافراز سراسر کشور به ویژه استان البرز تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی همه بسیجیان مخلص ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.
همچنین؛ ان شاء الله با تأسی از روحیه و تفکر بسیجی در بین تمامی مجاهدان، دلدادگان و دوستداران جبهه مقاومت، به زودی شاهد پیروزی مردم غزه و آزاد سازی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی باشیم.

بهزاد فروغی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.