تصویر
پیام تبریک مدیریت شهری طالقان به  مناسبت آغاز  دهه مبارک فجر
12 بهمن 1402 - 9:05
0
با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر شهردار و اعضای شورای شهر طالقان با صدور پیامی ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفتند در این پیام آمده است : "بِاسْمه تعالی" ۱۲ بهمن ماه در سالنامه رسمی کشور، یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی قاطعانه از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب – حضرت امام خمینی (ره) – بذر امید و بیداری را در دلهای آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر شهردار و اعضای شورای شهر طالقان با صدور پیامی ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفتند در این پیام آمده است :
"بِاسْمه تعالی" ۱۲ بهمن ماه در سالنامه رسمی کشور، یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی قاطعانه از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب – حضرت امام خمینی (ره) – بذر امید و بیداری را در دلهای آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.
انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که غریو آزادی خواهی و استقلال طلبیشان در اذهان آزادگان و مستضعفان جهان طنین‌ انداز شد و به الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل گردید و توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر ملل تسری بخشد.
تجدید حیات ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در پرتو آموزه های حیات بخش دین مبین اسلام و فرهنگ عاشورایی روح تازه ای در کالبد ملت دمید و امروز به مدد آن روح قدسی و منویات نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسیم روح بخش آن وجدان بیدار ستمدیدگان عالم را نوید رهایی و تعالی می بخشد.
چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و با امید به برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی با دستان مقدس امام زمان (عج) در سراسر جهان ، همراه با مردم و در کنار مردم مومن و ولایت مدار برگزار میکنیم و از درگاه خداوند منان موفقیت، پیروزی و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی را در همه عرصه های جهانی خواهانیم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.