تصویر
پیام تبریک مدیریت شهری چهارباغ به مناسبت روز معلم
12 اردیبهشت 1401 - 8:58
4
رئیس ، اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس قربانی شهردار چهارباغ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم، این روز بزرگ را به همه معلمان، اساتید و زحمتکشان عرصه آموزش و پرورش تبریک گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس ، اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس قربانی شهردار در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم، این روز بزرگ را به همه معلمان، اساتید و زحمتکشان عرصه آموزش و پرورش تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

《بسم الله الرحمن الرحیم》
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری (رحمه الله علیه) است که نقشی فراموش نشدنی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی دارد و در سنگر تعلیم و تعلم،مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم بیانگر ایثار و تلاش و مجاهدت معلمان متعهدی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در سرلوحه کار خود قرار داده و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.
پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است.
در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان ، رسالت خطیر راهبری و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آن را بر عهده دارند.
لذا عزیز و گرامی داشتن مقام و شأن معلم، پاسداشت حفظ کرامت همه افراد جامعه و تکریم آزادی، عدالت و فداکاری است.
تا آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فرازی با تجلیل از مقام و جایگاه معلم فرمودند:« همه انسان های قدرتمندی که تاریخ را به حرکت در آوردند بدست معلمان قدرت پیدا کردند.
معلمان بودند که آن ها را کارآمد کردند و گرنه اگر مراقبت، مهربانی، زحمت و تلاش معلم پشت سر بسیاری از استعدادها نباشد در وجود انسانها دفن خواهد شد و از بین خواهد رفت، بنابراین معلم را باید قدر دانست.
مدیریت شهری چهارباغ ، در سال مزین به نام ” تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارد.
ازخداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج)، سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب و عزت اسلام ومسلمین و رفع همّ و غمّ از تمامی مسلمانان، نابودی کفر و صلاح دنیا و آخرت همه برادران و خواهران ایمانی را خواستاریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.