تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت انتخاب وزیر آموزش و پرورش
09 خرداد 1402 - 16:15
1
علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با صدور پیامی انتخاب دکتر رضا مراد صحرایی به سمت وزیر آموزش و پرورش را تبریک گفتتند، متن این پیام بدین شرح است؛ برادر ارجمند: جناب آقای دکتر رضا مراد صحرایی؛ وزیر محترم آموزش و پرورش با سلام و احترام رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جناب عالی، برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت مردمی را که نشان از حسن اعتماد و حسن سابقه شما دارد تبریک عرض می نمایم.
ارسال توسط :
پ
پ


علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با صدور پیامی انتخاب دکتر رضا مراد صحرایی به سمت وزیر آموزش و پرورش را تبریک گفتتند،
متن این پیام بدین شرح است؛
برادر ارجمند: جناب آقای دکتر رضا مراد صحرایی؛ وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام و احترام
رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جناب عالی، برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت مردمی را که نشان از حسن اعتماد و حسن سابقه شما دارد تبریک عرض می نمایم.

بی شک حضور شما در دولت مردمی، نشان دهنده روحیه فساد ستیزی، انقلابی گری و تعهد بالای شما است و امید است با حضور شما به عنوان سکان دار اصلی ترین نهاد فرهنگ ساز کشور شاهد رشد و ارتقا روز افزون فرهنگ انقلابی و اسلامی در مجموعه آموزش و پرورش و جامعه اسلامی مان باشیم.
اینجانب به نمایندگی از ان استان البرز، ضمن عرض تبریک مجدد، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای شما برادر ارجمند از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی حجرگشت
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.