تصویر
02 شهریور 1402 - 8:53
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت؛ متن پیام علی حجرگشت به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم "از اهداف اصلی حکومت اسلامی، بر پایی قسط و عدالت اجتماعی است" مقام معظم رهبری( مدظله العالی) هفته دولت یادآور فداکاری و ایثار یاران صدیق و نام آشنای حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان سرافراز رجایی و باهنر است، که مصداق عینی خدمتگزاری بی‌منت به مردم و شیفته مردمداری بودند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت؛ متن پیام علی حجرگشت به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"از اهداف اصلی حکومت اسلامی، بر پایی قسط و عدالت است" مقام معظم رهبری( مدظله العالی)
هفته دولت یادآور فداکاری و ایثار یاران صدیق و نام آشنای حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان سرافراز رجایی و باهنر است، که مصداق عینی خدمتگزاری بی‌منت به مردم و شیفته مردمداری بودند.
هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خادمان مردم در نظام تعلیم و تربیت، در تجدید پیمان با آرمان‌های شامخ شهدا و امام شهدا(ره)،به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، افق‌های تازه و بدیع از پیشرفت و توسعه را هدفگذاری نموده و با تشریح و تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، با رویکرد اهداف عالی دولت مردمی سیزدهم، زمینه رشد، پویایی، آبادانی، بالندگی و پیشرفت روزافزور ایران عزیز را محقق و اجرایی نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان خدوم و متعهد به ویژه معلمان و همکاران آموزش و پرورش استان البرز تبریک عرض نموده، از خداوند متعال موفقیت آنان را در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهانم

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.