تصویر
پیام تبریک مهندس جعفری فرماندار چهارباغ به مناسبت هفته بسیج
29 آبان 1401 - 8:48
4
مهندس جعفری فرماندار چهارباغ به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
?به فرموده رهبر معظم انقلاب، هرجا وظیفه‌ای باشد، انسان بسیجی در میدان آن وظیفه، حاضر است و در کلام امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه ی مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند.
بسیج و بسیجیان همواره در برابر انقلاب اسلامی احساس مسئولیت و تعهد داشته و حماسه آفرینی ها و فداکاریهای ایشان محدود به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت نظام مقدس اسلامی ایران مشهود بوده و امروز نیز نقش بسیار مهمی برای تامین امنیت و توسعه و آبادانی کشور بر عهده این نیروی مخلص خداست.
فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است و به برکت وجود بسیج و بسیجیان این کشور از گزند نیروهای دشمن در امان است.
اینجانب ضمن تبریک به همه بسیجیان شهرستان چهارباغ به ویژه خانواده‌ شهدا وایثارگران، آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه عزیزان را داشته و امیدوارم در سایه الطاف خداوند و دعای امام زمان علیه السلام و نیز منویات رهبر معظم انقلاب منصور و پایدار باشید.

جعفری اسکندرلو
فرماندار چهارباغ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.