تصویر
پیام تبریک مهندس جعفری فرماندار چهارباغ به مناسبت شروع ایام الله مبارک دهه فجر
12 بهمن 1401 - 9:48
2
مهندس جعفری فرماندار چهارباغ به مناسبت شروع ایام الله مبارک دهه فجر و ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار به مناسبت شروع ایام الله مبارک دهه فجر و ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم?
ای مطلعِ فجر، ای سپیده سحر
ای انفجار نور خوش آمدی
ای نور چشم ملت ایران خوش آمدی
ای یوسف عزیز به کنعان خوش آمدی
دیدی که چشم مردم ایران سپید گشت
یعقوب وار، در غم هجران خوش آمدی
امسال چهل و چهارمین سالگر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بوده و در تمان این سال ها باوجود انواع توطئه، تحریم و دسیسه، ملت انقلابی ایران در همه صحنه‌ها با حضور فعال خود ضمن وفاداری به امام راحل و مقام معظم رهبری، ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام گذاشته‌اند.
به فرموده مقام معظم رهبری، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی بوده است.
در واقع این ایام یادآور رشادت ها، شجاعت ها و مبارزه با ظلم های تاریخی رژیم ستم شاهی و نیز شکستن دندان طعمکاران و دشمنان خارجی به مر زو بوم می باشد و امسال این طلیعه پیروزی رنگ و بوی دیگری دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن عزیز را گرامی داشته و این روز خجسته و فرخنده را به تمام مردم شریف و ولایتمدار ایران به ویژه مردم انقلابی و خوب شهرستان چهارباغ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
برخود وظیفه می دانم از همراهی و همدلی همه مردم عزیز و همچنین تلاش مسئولین محلی و استانی برای توسعه و اعتلای چهارباغ نمایم و امیدوارم در سایه ولایت حضرت بقیه الله (عج) و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحت تدابیر دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی و حمایت های دکتر عبداللهی استاندار محترم بتوانیم به مردم شریف این شهرستان خدمت رسانی مطلوبی را داشته و شاهد شکوفایی چهارباغ در آینده نزدیک باشیم.

جعفری اسکندرلو؛ فرماندار چهارباغ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.