تصویر
پیام تسلیت سردار حیدرنیا در پی آسمانی شدن پدر شهیدان هداوند
25 مهر 1401 - 16:34
1
سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام سعید، رضا و علی هداوند، پیام تسلیتی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام سعید، رضا و علی هداوند، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام سعید، رضا و علی هداوند، پیام تسلیتی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است:
پیام تسلیت سردار حیدرنیا در پی درگذشت پدر شهیدان هداوند
«إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
«خبر درگذشت حاج رجب هداوند، از رزمندگان دوران دفاع مقدس و پدر گرامی شهیدان والامقام «سعید، رضا و علی هداوند»، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان شد؛ پدری که از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار بود و خالصانه و مخلصانه، عزیزترین سرمایه خویش را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرد.
پدران عزیزی که در راه رضای پروردگار عالمیان، فرزندان رشید و دلاور خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عازم جبهه های حق علیه باطل کردند، اسوه های صبر و ایثار و نمونه های برتر استقامت هستند و همت آن ها در تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی ستودنی است.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم، ضمن درود به روح این عزیز سفر کرده و ارواح فرزندان شهیدش، مصیبت وارده را خدمت خانواده معزز وی تسلیت عرض کنم.
از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه الهی برای این پدر مؤمن و فداکار و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.
ان شاءالله روح بلند آن مرحوم با سالار و سرور شهیدان محشور شود.
»

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.