تصویر
پیام تسلیت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پی درگذشت آیت الله فاطمی نیا
26 اردیبهشت 1401 - 11:28
1
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزدر پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست ادر پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

،سعید جابری انصاری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

متن پیام سعید جابری انصاری به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف و تاثر، صبح امروز حضرت آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق جان به جان‌آفرین تقدیم کرد و روح مطهرش به ملکوت اعلی پیوست و علاقمندان و شاگردان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را عزادار نمود ، خبر رحلت این عالم ربانی و عارف سالک، مرحوم مغفور آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا موجب تالم خاطر و تاسف فراوان شد.

آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند وی در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره مندی از فیوضات معنوی و آموزه های عرفانی ، سال های متمادی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب اسلامی پرداخت و شاگردان و علاقه‌مندان از محضر پر فضیلتش استفاده می کردند.
این استاد اخلاق در مورد علم رجال و عرفان نظری دارای آگاهی گسترده‌ بوده و در عین حال بیش‌تر به خطابه در منابر عمومی می‌پرداختند .
ایشان از مفسران معروف و زبردست صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه به‌شمار میرفتند و در جلسات متعددی در این موارد به سخنرانی پرداخته‌ اند.
اینجانب رحلت این عالم وارسته، دانشمند معظم و استاد برجسته حوزه علمیه را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، نایب برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، خاندان مکرم ایشان و به مردم شریف و متدین ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم رحمت بی‌کران و علو درجات در اعلی علیین و برای بازماندگان معزز بالاخص فرزندان گرامی و خانواده های وابسته صبر و اجر مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.