تصویر
پیام تسلیت شهردار فردیس در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
14 دی 1402 - 15:59
2
محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس در پیامی حادثه غم انگیز حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان درسالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به هموطنان عزیزمان و بالاخص مردم داغدار کرمان تسلیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد شهردار در پیامی حادثه غم انگیز حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان درسالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به هموطنان عزیزمان و بالاخص مردم داغدار کرمان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
واصبر فان الله لا یضیع اجر المحسنین
خبر شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان درحادثه تروریستی مسیر گلزارشهدای کرمان که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید والا مقام، حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادتش حضور پیدا کرده بودند موجب اندوه فراوان شد و قلب مردم را در سرتاسر کشور عزیزمان به درد آورده است.
اینجانب این واقعه سترگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و ازخداوند منان طلب صبر جزیل برای همه بازماندگان آن عزیزان و شفای عاجل برای مجروحان دارم.

محمدرضا احمدی نژاد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.