تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

پیام تسلیت فرماندار کرج در پی شهادت سردار سیدرضی موسوی
05 دی 1402 - 16:19
3
دکتر یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر یحیی رمضانی در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.
سردار شهید سیدرضی موسوی که مدال افتخار سال ها سربازی و همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در دفاع از آرمان های اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام بر سینه داشت، با همرزمان خود جبهه ای به وسعت هزاران کیلومتر را در برابر دنیای استکبار گشوده است که بشارت آن فتح سنگرهای کلیدی دشمنان خواهد بود.
این سردار دلیر و شجاع و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در جایگاه مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.