تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

پیام تشکر فرماندار شهرستان فردیس از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
23 بهمن 1402 - 10:03
1
خداداد کاشفی در پیامی از حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فردیس تقدیر و تشکر کرد ؛ در متن این پیام آمده است ؛ بسمه تعالی درود خدا بر شما مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان فردیس که به فضل الهی با وحدت، همدلی و هم‌صدایی بار دیگر با حضور حماسی ، پرشکوه و پایدار خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پایبندی و تعهد به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام و رهبری را به اثبات رساندید.
ارسال توسط :
پ
پ

در پیامی از حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشکر کرد ؛ در متن این پیام آمده است ؛
بسمه تعالی
درود خدا بر شما مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان فردیس که به فضل الهی با وحدت، همدلی و هم‌صدایی بار دیگر با حضور حماسی ، پرشکوه و پایدار خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پایبندی و تعهد به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام و رهبری را به اثبات رساندید.
بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) صورت گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد و شکوه عزت، عظمت و اقتدار ایرانیان را در برابر دیده‌گان جهانیان به نمایش گذاشت.
اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را از این حضور آگاهانه و باشکوه شما ملت شریف ، ابراز داشته و سلامتی و سعادت بیش از پیش شما مردم حماسه آفرین را از خداوند منان مسئلت دارم.
در پایان ضمن دعوت از همشهریان عزیز در انتخابات ۱۱ اسفند ، امیدوارم با توجه به وحدت ، همدلی و هم‌صدایی که در شهرستان وجود دارد ، با حضور گسترده و پر شور در پای صندوق های اخذ رای برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات شهرستان فردیس افزود شود.
انشاءالله
خداداد کاشفی
فرماندار شهرستان فردیس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.