تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

پیام تشکر مسئولین شهرستان ساوجبلاغ از حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
23 بهمن 1401 - 8:55
2
حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه مرکز شهرستان، دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ساوجبلاغ در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه مرکز شهرستان، دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر البرزی در پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ساوجبلاغ در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر صدای گام های استوار، همت بلند، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار شهرستان ساوجبلاغ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، آن را به تجلی گاه وحدت باشکوه و باعظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.
حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس شهرستان ساوجبلاغ در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های شما را رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود، تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی نمودید.
اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود، پروردگار متعال را سپاس می گوئیم و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنهٔ شهرستان ساوجبلاغ که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید، کمال تشکر را نموده و از خداوند قادر متعال، برای شما عزت و سربلندی مسألت داشته و از حضور پرشکوه، اُمیدآفرین و دشمن کوب تان در حماسه یوم الله ۲۲بهمن، قدردانی می نماییم.
و من الله التوفیق.
.
.
روح الله مختاری امام جمعه مرکز شهرستان ساوجبلاغ/ علی حدادی نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، ، طالقان و در مجلس شورای اسلامی/ محمد رضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.