تصویر
پیام دکتر علیرضا عباسی بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
17 مرداد 1402 - 13:11
شناسه : 615813
3
«ن و القلم و ما یسطرون» قسم به قلم و آنچه که می نگارد.

«ن و القلم و ما یسطرون» قسم به قلم و آنچه که می نگارد.

?نوشتن، اندیشگاه خرد و عرصه ی عرضه ی دیدگاهی است که غایت اش رسیدن به بلوغ و تکامل است.
آنچه که ۱۷ مرداد را به بهانه شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار کرد، نه حمله به یک سفارت که حمله به آوردگاه نظر و اندیشه ای بود که حق و حقیقت از آن نشأت می گرفت.
روز خبرنگار، روز تجلیل از شخص نیست، روزی است که نظر، اندیشه و دیدگاهی مورد تجلیل قرار می گیرد که قرار است جامعه ایرانی اسلامی را به بلندای حق و حقیقت برساند.
آنجا که مقام عظمای ولایت سه وظیفه نقد و نظر، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف و طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه را وظایف یک خبرنگار می داند، به یقین می بایست یک خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی با علم به جهاد، قدم در این مسیر بگذارد.
جهادی که یک سوی آن مبارزه با معاندینی است که از هر لحظه و ثانیه ای برای دشمنی با مردم ایران اسلامی، استفاده کرده و سوی دیگر آن تفکرات منبعث از جمودی و خمودگی در مسیر رسیدن جامعه به یک جامعه آرمانی انقلابی است.
از این رو وظیفه ای که بر عهده یک خبرنگار است، وظیفه تربیت و هدایت جامعه به سوی آوردگاهی است که هم توان مقابله با دشمنی معاندین و هم توان زنده نگه داشتن و پویایی مردم، را داشته باشد.
۱۷ مرداد ماه را به تمامی خبرنگاران که در راستای پیشبرد اهداف و ارزشهای والای انقلاب اسلامی قلم و قدم برداشته تبریک عرض نموده و امیدوارم که نقد و نظر آنان همواره به اعتلای ایران اسلامی و بلند آوازه شدن نام این کشور در جهان کمک نماید.

علیرضا عباسی
نماینده مردم شریف ، و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.