تصویر
پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به مناسبت ۱۳ آبان
11 آبان 1401 - 11:50
1
دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در پیامی از جامعه دانشگاهی استان البرز به ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی برای شرکت گسترده در مراسم ۱۳ آبان ماه دعوت کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد در پیامی از جامعه دانشگاهی استان البرز به ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی برای شرکت گسترده در مراسم ۱۳ آبان ماه دعوت کرد.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا»
و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود.
سوره نساء، آیه ۱۴۱
سیزدهم آبان که در تقویم ملی ما روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌ گرفته است، و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی یعنی" تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران و تبعید حضرت امام خمینی (ره) " است؛ برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.
این روز فرصت مغتنمی است تا با مرور حوادث آن، به جوانان ایران، بویژه دانشجویان عزیز یادآور شویم تا با تکیه بر تجربه گران‌سنگی که در سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پس از آن در راه مبارزه با استبداد و استکبار ستیزی، حاصل شده است، با تداوم این مسیر افتخارآفرین، بر مراقبت از تکلیف سنگینی که بر عهده آنان است، اهتمام ورزند و با تعهد، بصیرت و کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، در تحقق اهداف والای انقلاب و سرافرازی ایران عزیز، استوارتر و مصمم‌تر از گذشته گام بردارند.

انقلاب اسلامی ایران، که بر پایۀ مبانی دین اسلام شکل گرفته و به حقوق همۀ ملّت‌های جهان احترام گذاشته است، از بدوِ پیروزی تا امروز، استقلال و آزادی ایران را از مهم ترین ارکان نظام دانسته و در برابر تضییع حقوق ملّت، جانانه ایستادگی کرده است و سیزده آبان، جلوه‌ای شکوهمند از ایستادگیِ نظام اسلامی و مردمِ ایران در برابر زورگویی هایِ دولت آمریکاست و نمادِ آزادگیِ ایرانیان در دورۀ معاصر است.
دانشجویان و دانشگاهیان استان البرز، با درکِ رویکردِ وقیحانه دولت آمریکا در نقض برجام، حمایت از تروریسم در منطقه و تنش ‌آفرینی و نیز نادیده انگاری واقعیّت های استراتژیک و سیاسیِ ایرانِ اسلامی ، بیدارتر و کوشاتر از همیشه نشان خواهند داد که اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور خواهد بود.
امروز پس از گذشت بیش از ۴۳ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد تشدید خصومت‌های زورگویان عالم به‌ویژه شیطان بزرگ علیه مردم ایران هستیم.
عدم موفقیت دشمنان ما در طول این سال‌ها آن‌ها را به این طمع انداخته است که با جنگی ترکیبی و تمام عیار، و با نفوذ فکری، و سیاسی در سطوح مختلف اجتماع، اهداف استعماری خود را دنبال کنند اما ملت بصیر و انقلابی ایران به این حقیقت واقف‌اند و بار دیگر نیز همچون گذشته، دشمنان را ناکام می‌گذارند و دستان پلید آنان را کوتاه می‌کنند.
بدون تردید در این تهاجم مخصوصا در حوادث اخیر، نقش جامعه دانشگاهی در جهاد تبیین برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی توطئه های دشمنان بسیار مهم و اثربخش است و قطعاً با حضور منسجم و فعال دانش‌جویان عزیز و اساتید گرامی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای دانشجو و دانش آموز، از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دعوت می کنم، همگام و همصدا با دیگر دانشگاهیان و قشرهای مختلف مردم فهیم ایران اسلامی با صلابت تر از گذشته، در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با حضرت امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی، ، بیزاری خود را از استکبار جهانی ابراز ‌نمایند.

عزت مسلمین مستدام
دکتر حسین کلانتری خلیل آباد
دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
استان البرز و واحد کرج

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.