تصویر
پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به مناسبت هفته بسیج
30 آبان 1401 - 13:22
2
رئیس دانشگاه اسلامی استان البرز در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به عموم مردم شریف استان تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس دانشگاه اسلامی استان البرز در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به عموم مردم شریف استان تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر حسین کلانتری خلیل آباد آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«أَلَمْ تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیبَهً کَشَجَرَهٍ طَیبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یتَذَکَّرُونَ» آیات ۲۴ و ۲۵ سوره مبارکه ابراهیم
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.
"امام خمینی (ره)"
بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه در اسلام ناب محمدی و شریعت الهی دارد.
بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.
بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است.
بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد.
امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.
حماسه آفرینی‌ها و ایثار و جانفشانی های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است؛ بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند و هر جا که سخن از حل مشکلات بزرگ و کارهای به ظاهر نشدنی به میان می‌آید، میدان برای مجاهدت‌های بسیجی گسترده می‌شود.
به راستی، بسیج رهرو راستین پیر جماران و مطیع اوامر رهبر معظّم انقلاب (مدظلّه‌العالی) است و حضور عزتمندانه‌ی این دلاوران جان برکف در عرصه‌های مختلف جامعه مایه عزّت، سربلندی و مباهات می‌باشد و همواره هر خدمتی که به بسیج و بسیجی مزین شد، با موفقیت و سرفرازی همراه بوده است.
همگان شاهدیم که امروز ، تفکر بسیجی به عنوان تفکری پویا، به مدد علم، بینش، نوآوری و اخلاص، در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز است و همچون گذشته، به عنوان سمبل اثرگذاری و خدمت صادقانه در عرصه های مختلف شناخته می شود و فرارسیدن ۲۹ آبان و آغاز هفته بسیج، بهانه ای است تا از زحمات این لشکر مخلص خدا و ارتش ۲۰ میلیونی امام راحل (ره) و قدردانی کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بسیجیان جان برکف، با تاکید بر حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و میراث ماندگار امام (ره) تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، فرارسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان عزیز استان بویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سربلندی همه خدمتگزاران صدیق نظام را که در راه ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی اهتمام می ورزند، آرزومندم.

عزت مسلمین مستدام
دکتر حسین کلانتری خلیل آباد
دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
استان البرز و واحد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.