تصویر
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها
12 دی 1401 - 14:42
3
دکترشهرام صیادی ، طی پیامی سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به جامعه دانشگاهی و عموم مردم شریف البرز تسلیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

دکترشهرام صیادی ، طی پیامی سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به جامعه دانشگاهی و عموم مردم شریف البرز تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است
سه سال پیش خبر حزن‌انگیز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همسنگران ایشان، سوگی سترگ بر دل مردم صبور ایران اسلامی و تمام آزا‌دیخواهان جهان نهاد و آمریکای جنایتکار بار دیگر چهره واقعی خود را با ریختن خون پاک سردار عزیزمان عیان نمود، غافل از اینکه این شجره طیبه با این خون ها، روزبه‌روز بارورتر و تناورتر خواهد شد.
بی شک سردار سرافراز ایران زمین حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانان واقعی و جاودانه‌ای است که اثرات اقداماتِ مقتدرانه، امنیت‌زا و آرامش آفرینش مرزهای ایران را درنوردیده و عظمتی به پهنای دنیا و تاریخ یافته است.
مردی که با همه وجود بیرق اسلام را در برابر دشمنان افراطی انسان و اسلام برافراشت او که مرامش محبت ، دوستی ، دستگیری از مظلوم بود همچنان که در برابر ظالم و دشمنان افراطی دین و انسانیت پرچمدار ظلم ستیزی و ایستادگی بود.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم که در پیروی از ولایت و خدمت به مردم و مبارزه با استکبار و نظام سلطه بیش از پیش بکوشیم و پاس‌دار خون شهیدان باشیم.

دکتر شهرام صیادی
رئیس دانشگاه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.