تصویر
پیام شهردار فردیس به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
13 دی 1401 - 16:19
2
محمدرضا احمدی نژاد به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است؛ من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا سردار رشید اسلام و ایران پس از سالها مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران، در چنین روزی اجر مجاهدت‌های خود را با شهادت خونین از خداوند متعال گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است؛
من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سردار رشید اسلام و ایران پس از سالها مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران، در چنین روزی اجر مجاهدت‌های خود را با شهادت خونین از خداوند متعال گرفت.

سردار سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک فرهنگ و اصول بود بطوری که ایشان به چنان محبوبیتی در بین مردم دست یافته بودند که با خلوص نیت شان، ریشه در قلوب ملت ایران اسلامی گسترده بودند که این عشق و علاقه با حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار اثبات گردید.
حاج قاسم سلیمانی نماد بارز جهاد اکبر و جهاد اصغر بود که پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و استکبار جهانی، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوست.
اما با اراده جوانان پیرو خط امام، راه این شهید بزرگوار ادامه یافته و ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.
اینجانب، فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت غرورآفرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به ملت ایران و مقام معظم رهبری و تمام رزمندگان صف مقدم مقابله با استکبار جهانی تسلیت عرض نموده و امید دارم در سایه عنایت حضرت ولی عصر(عج) راه این شهید والامقام ادامه یابد.
بی‌شک تلاش برای آبادانی و توسعه ایران عزیزمان در ابعاد و عرصه‌های مختلف، تداوم‌دهنده آرمان‌های سردار سلیمانی و دیگر یاران این شهید والامقام خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.