تصویر
پیام شهردار کمالشهر به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم :
11 اردیبهشت 1401 - 11:14
2
12 اردیبهشت ، سالروز شهادت استاد مطهری، مردی از تبار مقدس آموزگاران و اساتید است که تا پای جان در سنگر تعلیم و تعلم، به تربیت نسلی پرداخت که اکنون نامشان ، پرافتخار در عرصه های علمی میدرخشد.
ارسال توسط :
پ
پ

۱۲ اردیبهشت ، سالروز شهادت استاد مطهری، مردی از تبار مقدس آموزگاران و اساتید است که تا پای جان در سنگر تعلیم و تعلم، به تربیت نسلی پرداخت که اکنون نامشان ، پرافتخار در عرصه های علمی میدرخشد.

استاد شهید مرتضی مطهری در کلام و نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، معلمی رشید و دلسوز هستند که همه کتب و آثارشان مفید و بهره‌برداری از آن‌ها موجب پیشرفت علمی و می گردد.
تفکر معلم و همت او درآموزش، شناخت خدا و مکتب و دین و رشد و پویایی جامعه و دغدغه او ، حرکت بشر بر مدار ارزشها و کرامات انسانی است.
معلم در تاریخ اسلام و گاهشمار ایران اسلامی پر از نامهای پرافتخاری است که این نشان از ارج و قرب آموختن و آموزش در جامعه کنونی است.
اینجانب ضمن و تشکر از معلمین و اساتید متعهد و پرتلاش کشور عزیزمان ، بویژه فرهیختگان عرصه آموزش در شهر کمالشهر ، این روز را تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سلامتی همه هموطنان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امیر بهمنی-

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.